السلام عليكم ✿ اللهم صلّ على سيدنا محمد وعلى آله

Once you entered my blog , Please-Be-Decent ;) Malaysians are polite, right ?

The Sweetest Owner ✿

Foto saya
فطين اميرة ♥ She's not an artist nor a novelist. But she's just an ordinary girl who loved to write and talk. And it's okay to read her entries. People, thanks for dropping by here.

Moments ✿

Away to KL**

hOliday time. yeah! i love it..
this time i went to Kuala Lumpur. many pictures to share..

SUNday~

Check in hotel LEGEND. pictures time!
hui.. so EXHAUSTED!! ting 28. can u imagine tht??
so fening laa. hahah!tpi SERONOK sgt.

~lihat laa~

~hmm nk mkn ap ekk? hehe~

~kolam TIME! myra tk mndi. bru lps operate appendix. :) ~

~syg tiang !! haha~


~sis2 yg comey ! kakak + eeqa + myra~

~mari mkn salad. its good for health ! :D~

~shes masyitah. comey kan? shes my sis too~

~budk2 yg sgt nakal. including me :P~

~spe tuh??~


~haha. mse nk naik lif pon smpt mau amek pic. itula KAKAK saye! :) ~

~LRT! haha. besh sungguh!!~


Then,i go to PWTC. :DD
Autoshow.. takk minatt laa. layan sajep! haha ;)

~dis car is soo smart. its mine!joke :P~
~adik yg 1 ini. menung jaoh ye dik. pkir mse depn?! haha~


~BUMBLEEbee~

~love dis car.UNIQUE!!~
  







LAST DAY..
Hua2.. Sadis mau tingglkn hotel tu..
Selamat Tinggal~ i'm gonna miss u hotel..hahah!
~comey tak? hihi :D~

~adeq syg bce buku ape nta.haha~

~nmpk manis tk? haha~
~adeq sempt tido2 lagii. aduhai. adeq2!~


Kamsahamnida. شكرا .Terima kasih. Sayang youolls !

Tiada ulasan: