السلام عليكم ✿ اللهم صلّ على سيدنا محمد وعلى آله

Once you entered my blog , Please-Be-Decent ;) Malaysians are polite, right ?

The Sweetest Owner ✿

Foto saya
فطين اميرة ♥ She's not an artist nor a novelist. But she's just an ordinary girl who loved to write and talk. And it's okay to read her entries. People, thanks for dropping by here.

Moments ✿

K.A.W.A.N.

SweeT kAN??!
kata mak,KAWAN tu ibarat lebah, habis madu sepah dibuang......kata abah, KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit..... kata atuk, KAWAN tu seperti air terus mengalir..... kata nenek, KAWAN tu bak bulan dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana.... kate sedare, kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!! kata abang, KAWAN tu seperti lembu mengikut saje ape dikata........ kata kakak, KAWAN tu tak ubah macam durian bau je busuk tp sedap dimakan.... kata adik, KAWAN tu macam biskut sekejap ade sekejap takde....... kata saya, kawan tu tak kisahlah camner.. walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU,TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!! dia tetap kawan... tau tak sebab ape??? sekali saya dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan saya... itu cara saya berkawan..!! walaupun kita mempunyai kekasih, tapi teman tetap paling setia. walaupun kita punyai harta yg banyak, teman tetap paling berharga.

Kamsahamnida. شكرا .Terima kasih. Sayang youolls !

Tiada ulasan: